網頁

2008年7月19日 星期六

2008-07-19 我和阿政的終身大事(禮物篇)

           婚宴圓滿結束後人家說最好玩的節目是拆禮可是當晚我們太累了回到 sweet home 已經很夜我們反而最心急想看接新娘的片段和再看一次成長片段VIDEO, 之後看了賓客寫給我們的祝福最後只拆了一封禮便睡了.

這兩本 MUJI 小畫簿已經寫滿了早之買多幾本啦! )


大家好有心思多謝你地既心意 )


呢封禮係最厚最重的令我地好好奇想拆係阿政一個美國回港的表哥俾既禮好攪笑100張一蚊美金 )

                之後既禮物就隨後慢慢再拆當中有好多卡同埋好有心思既禮物仲有唔能夠公開既情信等等…….而家逐一介紹:

( Wanda 表姐送既數碼電子相架阿政想買呢樣野好耐真係 perfect )

一對 PARKER 原子筆 )

              

                  ( 薰衣草香薰座 )

              


                   ( Chanel No5 )

              

                   ( 大家姐 & 姐夫訂造的擺設 )


用左我同阿政既樣去造架 )

估唔到軒爸 & 軒媽都送禮物俾我地 )

( EVA送既貓相架刻左我同阿政既名 )


阿基精心製作既婚宴 MUSIC, 一共十幾隻 CD )

好多張靚靚既卡:

                 
                 


             

( 最最最有心思既禮物係喜傑 &
CAROL
送既 DIY 相簿, 全部相片同埋字都係自己貼上去架, so
sweet~~~ )



唔知係咪好多朋友以為我仲係鍾意 HELLO KITTY, 所以好多禮封係哈羅吉蒂黎架 )


有人用左囡囡既 LABEL 封禮好彩我知你係邊個咋 )

有語重心長既語句 )



有兩個男人用埋同一個禮封好攪笑但我唔會介意只係睇到之後 “KIT” 一聲笑左出黎 )

兩張簽滿名既簽名綢 )

有小朋友用平時吸簿面既印仔^^ )

震宇既禮封好靚 )

斟茶利是都勁多 )



( 睇見咁多飾物盒就知道我收左好多首飾, 呢度只係部分咋, 因為有D龍鳳鐲同埋頸鏈既盒唔知去左邊 )



( 其實我聽唔清楚阿政讀既愛的宣言, 仲唔見左張野, 好彩 JAC 留多左張後備既俾我, 話時話有人未簽名, 會唔會唔算數架?! )



( 最後既一張喜帖, 估唔到結婚當日會收到呢樣野, 第一次以伉儷身份收帖 )



仲以為只有我先咁鍾意夏天結婚, 原來好多朋友都鍾意架, 黎緊既飲宴真係多得好緊要呀:



2008-08-31



2008-09-01



2008-09-07



2008-09-14



2008-09-27



2008-09-28



…..



以上係已知既, 唔知呢兩個月仲有冇朋友仔結婚但係未通知呢?!


1 則留言:

  1. 阿基精心製作既婚宴  MUSIC CD, 我嗰晚都見到呀!
    其實我好想問佢, 可唔可以俾d 歌我咁呀......  因為 d 歌真係好好聽呀!
    至於愛的宣言, 就算阿政冇簽, 點都唔會唔算數嘅!有我哋咁大班人見證!你放心都得喇!
     

    回覆刪除