網頁

2008年3月20日 星期四

2008-03-20 回復shopping的心情

   
BB
的情況好轉, 真的鬆一口氣, 探完牠後去了 TST shopping.


( 趁著CRABTREE VIP 優惠, 買了很多東西, 有些自己用, 有些打算送給朋友的 )



              前幾天和阿銀行街時, 她介紹 RABEANCO 這個手袋牌子給我, 是軟軟的羊仔皮, 一試便愛上, 最終今天我們相約一起去買。

(她買了橙色)

(我買了綠色)


3 則留言:

  1. 想不到妳會買這款綠色的手袋,但又確實幾好看,也很實用。

    回覆刪除
  2.  真係有taste!!
    我都好鍾意哩個牌子的手袋, 我有兩個呀!
    分別是啡色和粉紅色!超愛用!
    啲羊仔皮好矜貴,要小心點用,唔好濕水呀!
    ps: 另一個綠色的我都好鍾意,最後買來送了給best friend!!
    [版主回覆03/25/2008 22:45:00]真係好喜歡呢個袋, 肩揹、側揹、斜揹都可以, 而且夠輕身, 我唔會揹兩揹就嗌重, 仲有好多間隔添, very good! ha....要好小心用架, 毛毛雨濕左少少即刻抺番都ok掛! 我以後會小心d啦!

    回覆刪除
  3.  really GOOD~~ 真係好輕身好柔軟好正!
    有一個金色磨紗皮我好鍾意的, 不過始終冇買到, 依家好似冇咗喇....
    千色其實有一間賣水貨的, (不過價錢仲貴過專門店!)
    下次我哋可以一齊去睇吖!
    ps: 如果落雨我盡量都唔會帶出街, 整濕咗真係好心痛!
     

    回覆刪除