網頁

2008年3月25日 星期二

2008-03-25 元朗森記

今天阿政的短假和他的師兄弟一起到元朗食大排檔, 四個人叫了勁多食物:


               1) 蒜香燒蠔(4)



               2) 磯燒元貝(4)



               3) 白灼蝦



               4) 薑蔥炒蟹



               5) 酒煮東風螺



               6) 豉椒炒蜆



               7) 紅燒乳鴨



               8) 砂鍋雲吞雞



               9) 蝦醬炒通菜






( 坐我旁邊的靚仔師兄弟常常叫我們介紹女仔給他, 有興趣的請通知我 haha 
)




( 吃飽飽後再到許留山食糖水, 超勁飽! )



森記菜館: 元朗仁樂坊(安娜餐廳側)


3 則留言:

  1. 我也有食過....他們的燒物很不錯的,而且唔貴....
    靚仔...我第一個報名...haha
     
    [版主回覆03/26/2008 19:12:00]haha.....下次食飯叫埋你

    回覆刪除
  2. 補充說明....那位師兄弟的年紀....只有24歲。:p

    回覆刪除
  3. 你已經完完全全咁成為一個元朗人啦!!!!!!!!!!!!!!
     
    我成世人都住係元朗, 但係... 舊年年頭先第一次去森記食飯, 仲只係去過一次!!!!!!
     
    p.s. 個師兄真係幾靚仔wor! 有d似陳鍵峰! 不過... 我諗我都唔會o岩佢口味ga la!!! 而且... 我諗佢多數細過我... 都係算吧啦啦啦啦... gaggagagaga....

    回覆刪除