網頁

2008年3月21日 星期五

2008-03-21 試妝@Atelier

    隨著晚裝一一落實,我終於約了試妝。

    二家姐知道我今天要試妝,昨晚叫我早點睡,我告訴她我不會早睡,也不會刻意敷 MASK, 我要讓皮膚貼近一點結婚當天的狀態,因為我相信結婚前一定很忙,加上緊張,婚前的一晚可能會睡不著呢!


( 這裡就是我試妝的地方 )



( 我的準備功夫非常充足,搜集了很多心水化妝 & 造型, 還有已租的晚裝都曬了相帶來 )


      試完了妝,化妝是 OK 的, 可以髮型造型只是一般, 說實話有少許失望, 畢竟這間的化妝很出名 (出名貴), 付出了非常昂貴的價錢, expect 結果是眼前一亮的, 可是效果只是不過不失。


( 阿政好抵鍚,全程陪著我試妝,閒時還會給意見,又買 Delifrance 給我醫肚 )


( 上星期到 wedding expo 時,見到 ATELIER 又加價了,CRAZY!!! )




( 幸好我一早 join , 不然就要用這個價錢了! )


8 則留言:

  1. 他們的服務態度不俗呀,可能是太有期望才會有少許失望吧,不過我相信還有時間去溝通,應該沒問題的。

    回覆刪除
  2. 我結婚都係搵atelier架~ 試妝果日我覺得都ok la,最初有小小擔心~ 好在結婚果日化得好靚,個個朋友都讚我呀!! 化妝師同我轉左好多個造型,個個都好大方ga! 唔好緊張,到結婚果日著起婚紗個效果就靚好多ga喇~!!
    [版主回覆04/29/2008 19:02:00]請問你用邊個化妝師呢? 你有冇 blog 架? 我想八卦一下你當日既造型呀:p

    回覆刪除
  3. 12月bid day,仲未找到mua
    你可以share your make up trial photo with me 嗎?
    因為atelier 的試妝費都唔平
    can u help me????
    hys_b_b@yahoo.com
    [版主回覆06/25/2008 00:23:00]佢唔俾我影相呀! >.< 你等唔等到我既B-DAY呀 (2008-07-19)? 到時我一定O係呢道POST好多相 : )

    回覆刪除
  4. hys_b_b@yahoo.com .hk

    回覆刪除
  5. ic~~~不如你final trial 果陣影多d相比我睇啦!!!!hehe
    final trial 可以影相ga!!!你約左佢地未呀??
    不過你本來就係靚女一名,化唔化都咁靚!
    好羨慕~~(我d皮膚唔係咁好,有時會生暗瘡和粉刺),所以好擔心!
    你喜歡smoky eye 的makeup ma??
    [版主回覆06/25/2008 14:53:00]我前日去完最後一次, 但只係揀飾物同埋 CONFIRM 當晚的造型. 所以係冇影相呀! 我都唔知有 FINAL TRIAL 呢回事, 如果你早一日留言俾我就好啦! 我喜歡 SMOKY呀, 我其中一個造型係 SMOKY 架! P.S. 謝謝你既讚賞 ^^ 我都去過你既BLOG, 你都係靚女, 唔使咁擔心喎~

    回覆刪除
  6. HELLO,,,
    路過見到你都係搵左atelier,,不過我bd係09年2月啊,,,我都搵左tracy 做我mua,,你呢???
    我join時用左你上面個新價,,,poor~~~
    [版主回覆07/14/2008 20:42:00]Tracy 係最出名O個個, 相信你大可以放心^^ 佢地安排左 FANLY 俾我, 今個星期六就係我既大日子啦, 之後再黎我個BLOG睇相呀 : )

    回覆刪除
  7. 恭喜你啊,,,希望你今個星期樣樣都順順利利,,,一個完美既婚禮party!!!祝你同你老公
    白頭到老~~ 永結同心!!!!!!!!!!
    (我係加2k指定要搵tracy~架,,所以對佢有信心,,化腐朽為神奇啦,,,哈哈)
     

    回覆刪除