網頁

2008年3月29日 星期六

2008-03-29 Earth Hour

    大約一個月前, 朋友在facebook 邀請我參加一個活動 ──
Earth Hour, Lights off for only
one hour, wherever you are in the WORLD!
當時我 click了 “attend” 然後將時間輸入到我的行事曆中提醒自己。





         今天時間一到我立刻將 sweet home 的燈全都關掉, 連 Hi-Fi, TV,
notebook 也關了。


(短短一小時, sweet
home
非常寧靜, 我和阿政在燭光之下傾計)
 



http://www.facebook.com/event.php?eid=8240986531






















Event
Info

Name:




Earth Hour



Tagline:



Lights off for only one hour, wherever
you are in the WORLD!



Host:



World Wildlife Fund






 























Time
and Place


Date:



Saturday, March 29, 2008



Time:



8:00pm - 9:00pm



Location:



GLOBAL: THE WORLD



Street:



GLOBAL: THE WORLD



City/Town:



Nowhere, OK




*** 截至現在為止,
facebook
內有
873,747
人響應這個活動


2 則留言:

  1. 很有意義的活動,應該支持的。
    # quality talk is good! : )

    回覆刪除
  2. 好有意義... 但係大家可唔可以... 持之以恆 ! 唔係要息晒d 野, 不過用少d 囉 ! 我住的宿舍係全包水電的... 好多人會將所有燈/暖爐日夜開著 ! 公眾地方通通開晒d 電力設施 ! 其實好浪費 ... 佢地通常都掛係咀邊 " 車... 又唔洗我錢的 " 但... 有一個女仔講了一句 " 我地都係同一個地球嫁 ! " 我由個刻開始 ... 就不斷關掉所有多餘的公家電 !!! 直到有一日, 再遇到那個朋友... 我問她有沒有留意日日樓梯燈早上都了? 佢好奇怪答... 係 ! 我告訴她... 係我每日關晒的 ^^ 而我說, 是因為她的一句話 " 同一個地球 " 佢好開心, 話 ... 原來真係有人理的 , 好開心 我叫佢... "總會遇到有人理的, 所以唔好放棄... 繼續宣揚啦 " 佢好開心的 ...." 好  ! 一齊努力 " 大家都努力啊

    回覆刪除