網頁

2008年3月26日 星期三

2008-03-26 換呔記

  昨天出車去補習時, 我的車呔不幸連木頭一起了三口釘, 我出盡九牛二虎之力, 將木頭連釘拔走, 否則開不了車。

         補習後立刻到元朗補呔, 但晚飯後覺得呔又漏氣了, 可以已經太夜, 補呔的舖頭都關門, 只好照常駕車送阿政回八鄉。



         途中阿政駛車去了油站為呔打氣, 回家的路上, 我真的很不放心, 只好駛慢一點, 最後在家附近的油站再打氣, 幸好剛才全程看著阿政打氣, 所以我都學識了, 只是穿短裙蹲在地上打氣有一點點困難而已。



        今早打算駕車去昨晚補呔的地方找那裡的人執手尾, 可是呔氣已經漏得太多, 所以要以士啤呔(後備呔)頂替, 全程都是爸爸邊示範邊讓我落手落腳試。



( 呔氣漏了那麼多, 勉強開車的話呔呤可能會變形 )



( 首先, 在車尾箱取出「士啤呔」)



( 再取出一些小工具 )



( 利用工具……)

( ……將車身升高 )

( 扭鬆呔上的螺絲, 頭三粒很順利, 但最後一粒因為絲母滑牙而花多非常多時間 )

( 套上「士啤呔」)



          本來大工告成可以出發去元朗再補呔, 誰不知將車身慢慢降低時, 竟發現「士啤呔」也愈來愈貼地, 原來「士啤呔」也不夠氣, 激死!



( 最後拆出「士啤呔」, 連同本身那條呔用車仔推到一公里以外的地方補呔兼打氣 )



( ! 我的手也很污漕呀! 尋晚補呔的那位人兄真的大整蠱!!! )


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




( 今天做了乖乖女, 陪爸媽飲茶 )


6 則留言:

  1. wah...............super smart & brave your ar! I never do this & don't think I can do this! 做more 乖乖女 , 陪more 爸媽飲茶 la (as Eve & I both not in HK)!

    回覆刪除
  2. 好激呀! 好強呀!

    回覆刪除
  3. 好激呀!
    元朗"大眾補呔" OK 的, 你下次可去。(2477-2356)

    回覆刪除
  4. 我都試過, 個陣仲揸wagon R 660cc, 不過我就冇爸爸教, 只是看了蘋果日報的網上汽車版, 教你換呔的video, 最後都成功!
    [版主回覆03/28/2008 01:42:00]「聽歌學英文」就聽得多, 「上網學換呔」就第一次聽啦, 勁喎, 成功左! 唔知有冇..... 「停課學打機」... 「瞓覺學發夢」... 「行街學使錢」... 「鋤 D學炒人」...

    回覆刪除
  5. 我都未試過換呔woo,錯過左個機會學下tim.....
    #唔知邊過咁衰放d釘o係到,如果係人為而且有意的話,必遭天譴!

    回覆刪除
  6. 又上一課 ...  我都係個句啦 ... 一件事睇你點睇姐 ! 正面睇... 你一定有得著的 ^^

    回覆刪除